Onze diensten

Reputatiemanagement is een breed vakgebied. Daardoor lijkt het al snel of we heel veel dingen doen. In praktijk valt dat echter wel mee. U vindt bij ons diensten, die u helpen om iedere keer opnieuw een uitstekende beleving te realiseren. En dan komt het feitelijk terug op drie diensten.

Bedrijfsadvies

Richt uw bedrijf en werkwijze optimaal in en krijg zo grip op de merkbeleving.

Ondersteuning & overname

Besteed werkzaamheden uit, zodat u zich kunt richten op uw core business.

Training & coaching

Maak uzelf kennis en vaardigheden eigen die nodig zijn voor een excellente ervaring.

Onze specialismen

In de uitvoering van de voorgenoemde diensten vallen we terug op onze specialismen. Zij vormen onze "gereedschappen", die we combineren om tot de beste beleving te komen.

Leider- en ondernemerschap

Als ondernemer, manager of leidinggevende speelt u een sleutelrol binnen de organisatie. Effectief ondernemer- en leiderschap is daarom van cruciaal belang om zakelijk succes te hebben. Het Reputatiebureau helpt u met advies, training en coaching om het beste uit uzelf en uw team te halen.

Communicatie & pr

Communicatie is een van de belangrijkste instrumenten die u in het dagelijks leven gebruikt. U bouwt en onderhoud op die manier relaties en u schept er dagelijks verschillende verwachtingen mee. Wij ondersteunen u op dit gebied met zowel raad als daad.

Proces- & kwaliteitsmanagement

Verwachtingen waarmaken. Of nog beter, ze overtreffen. Dat is waar het om draait bij proces- en kwaliteitsmanagement. U krijgt grip op uw werkwijze, wat tot lagere kosten en meer opbrengsten zal leiden. En u kunt onderbouwen waarom u de beste kwaliteit levert.

Verwachtingsmanagement

Ieder mens heeft bepaalde verwachtingen. Deze verwachtingen vormen uiteindelijk de basis van uw reputatie. U kunt er immers voor zorgen, dat de verwachtingen van uw publiek aansluiten bij de beleving die men uiteindelijk heeft. Wij staat u ook hier met raad en daad bij.

Klachtenmanagement

Natuurlijk probeert u het iedereen naar de zin te maken. Maar dat gaat nu eenmaal wel eens mis. Toch andere verwachtingen, of een foutje uwerzijds. Een klacht is simpelweg niet te voorkomen. Wij helpen u bij het afhandelen van klachten om de merkbeleving te herstellen.

Verandermanagement

"We gaan het helemaal anders doen". U heeft deze gedachte vast wel eens gehad. Maar dat gaat nu eenmaal niet van vandaag op morgen. Een goed doordachte aanpak is noodzakelijk om de verandering echt te laten slagen. Wij denken daarover graag met u mee.