Over Het Reputatiebureau

Het Reputatiebureau: een bedrijfskundig adviesbureau, maar dan net even anders. Wij brengen twee passies bij elkaar: een goede en gezonde organisatie en een beleving die keer op keer tot de verbeelding spreekt.

Onze cliënten zijn bedrijven die net dat stapje verder willen gaan. En die daardoor met kop en schouders boven hun concurrentie uit willen steken. Onze cliënten bieden belevingen waar hun publiek voor terugkomt en over praat. Wij helpen hen om die dagelijks te realiseren.

Aangenaam kennismaken

Wesley M. Dekker BBADe drijvende kracht achter Het Reputatiebureau is Wesley M. Dekker BBA. Wesley is bedrijfskundige met een diepgewortelde passie voor beleven. Hij studeerde in 2014 af aan de opleiding Management, Economie en Recht aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens zijn studie volgde hij de minor Consultancy & Ondernemerschap. En hij liep stage bij DHL en Milgro. Na zijn afstuderen werkte hij als Medewerker Kwaliteit & Juridische zaken bij Milgro. Het Kwaliteits- en Procesmanagement liepen als een rode draad door zijn stages en eerste baan heen.

Wesley is een goede sparringpartner, die graag denkt in mogelijkheden en oplossingen. Daarbij kiest hij ook maar wat graag voor de creatieve oplossing. Unieke uitdagingen vragen immers steeds om een unieke aanpak.
Hij combineert in zijn werk graag alle aspecten van zijn vak, om tot een breed en goed toepasbare oplossing te komen.
Doordat hij graag kennis deelt en makkelijk praat, is Wesley daarnaast een goede trainer. Hij heeft al verschillende management- en communicatietrainingen verzorgd. Steeds met uitstekende beoordelingen tot resultaat.

Connectie maken?Wesley leren kennen?Direct contact leggen?

Het verhaal

Natuurlijk moet een bedrijf aan het einde van de dag geld verdiend hebben. Om geld te verdienen is echter altijd iemand nodig die de rekening betaalt. En laten we eerlijk zijn: wie geeft er nu geld uit, bij een bedrijf waar hij zich niet op z’n gemak voelt? Waar ze “raar” of omslachtig werken? En wie gaat er nu naar een bedrijf waarover niet al te beste verhalen de ronde gaan? Niemand toch?

Reden te over dus, om een goede reputatie op te bouwen. Een reputatie waar mensen voor terugkomen. En eentje die uw klanten voor u werft op schoolpleinen,  tijdens verjaardagen en op netwerkborrels.
Nu is uw reputatie niets meer of minder dan hoe u bekend staat. En dan doet zich de vraag voor: waar staat u dan bekend om? Precies, om die dingen die mensen bij u beleven! Een goed georganiseerde beleving die kundig wordt gemanaged is dus feitelijk onmisbaar.

De visie op zaken

Welke beleving kunt u bij Het Reputatiebureau verwachten? Of anders gezegd: wat vinden wij belangrijk tijdens het zakendoen? In praktijk vertaalt onze visie op zaken zich naar drie peilers: transparant werken, persoonlijk contact en flexibel zijn.

Transparant werken

Niets is zo vervelend, als negatief verrast worden. Door taken die nog niet zijn gedaan, of door een factuur die veel hoger uitpakt dan verwacht. Dat vinden we zelf ook, dus kiezen we altijd voor een zo transparant mogelijke aanpak.

In praktijk betekent dit dat we altijd vertellen wat we gaan doen, met een prognose wanneer we daarmee aan de slag gaan. Zo mogelijk zijn we ook vooraf al helder over de kosten, zodat we allebei weten waar we financieel aan toe zijn.

Persoonlijk contact

De beste samenwerkingen leunen op persoonlijke contacten. Daarom hebben wij geen chatbot op de website, maar “gewoon” een telefoonnummer en e-mailadres.

Vragen staat in onze samenwerking natuurlijk altijd vrij. Bel of mail gerust en stel uw vragen. Of maak een afspraak om over zaken verder te praten? Gaat het niet naar uw zin? Zeg het, want dan zoeken we graag naar een aanpak die beter bij u past.

We vinden het net zo belangrijk dat u op de hoogte bent. Daarom nemen we ook pro-actief contact met u op als er iets te melden is, of als het juist al een tijdje stil is. Niets inloggen in complexe systemen, maar gewoon even met elkaar in gesprek.

Flexibel blijven

“Kan niet” is naar onze mening een unieke situatie. Heel veel kan namelijk wel, maar misschien niet binnen de manier waarop we het nu aanpakken. Komt er tijdens uw project een aantal extra vragen aan de oppervlakte drijven? Wie zijn wij dan om te zeggen dat we die niet mee kunnen nemen? We zoeken juist graag naar een werkwijze waarin deze nieuwe vragen ook meegenomen kunnen worden.