Over Het Reputatiebureau

Het Reputatiebureau is een bijzonder bedrijf. Waar veel concurrenten zich richten op communicatie en positionering, richt Het Reputatiebureau zich namelijk net even anders. Wij stellen de beleving binnen uw bedrijf centraal. Natuurlijk is communicatie daarin een onderdeel. Maar een goede beleving vergt een veel bredere kijk.

Ons verhaal

Als u het over een bedrijf heeft, waar heeft u het dan over? Natuurlijk bespreekt u reclame-uitingen en manier van communiceren. Maar die beoordeelt u vooral op basis van uw belevingen.

Uw reputatie, of die van uw bedrijf, is niets meer of minder dan hoe u of uw bedrijf bekend staat. Oftewel: wat is de mening van uw publiek? En dat betekent 2 dingen: dat uw reputatie van ongekend groot belang is, en dat u deze kunt sturen. U kunt immers invloed uitoefenen of wat mensen beleven en dus waar ze u voor herinneren (en aanprijzen).

Al sinds de oprichting in 2011 maken strategisch, proces- en kwaliteitsmanagement onderdeel uit van ons specialisme. Wij adviseren, trainen en ondersteunen u bij het ontwerpen, implementeren en in praktijk realiseren van belevingen van topniveau. U leest hier meer over onze diensten.

Vlag Het Reputatiebureau
Vulpen

Onze missie

Het Reputatiebureau heeft tot doel het zakendoen iedere dag zo prettig mogelijk te maken. Het mantra is dan ook: “iedere dag werken aan een lach”.

Dit is allereerst het uitgangspunt in onze eigen bedrijfsvoering. Daarbij zoeken we altijd naar een manier om het zakendoen wederzijds zo prettig mogelijk te maken.
Daarnaast het dit waar we met onze cliënten iedere dag aan werken. Met onze diensten werken we aan belevingen van uitmuntende kwaliteit, waar men maar wat graag voor terugkomt. En die men warm aan andere aanbeveelt. Zo helpen onze diensten u om uw doelgroep te boeien, binden en behouden.

Aangenaam kennismaken

Aan het roer van Het Reputatiebureau staat Wesley M. Dekker BBA. Hij richtte het bedrijf in 2011 op onder de naam W.M. Dekker Advies en hernoemde het later naar W.M. Dekker Business Support.

Al van jongs af aan heeft Wesley 2 grote interesses: management en belevingen. Als derde generatie in een familie van managers is dat eerste niet zo gek: het managementvak is hem met de paplepel ingegoten.
Daarnaast heeft hij van jongs af aan een fascinatie voor attractieparken en theater. Plaatsen waar mensen naartoe komen om iets te beleven dus.

Wesley studeerde Management, Economie en Recht aan de Hogeschool Rotterdam. Hij liep stage bij DHL Supply Chain en Milgro, waar hij veel ervaring met proces- en kwaliteitsmanagement opdeed.
Na zijn opleiding trad hij bij Milgro in dienst als medewerker Kwaliteit & Juridische zaken.

In zijn vrije tijd is Wesley nog steeds een fanatieke bezoeker van attractieparken. Daarnaast is hij vrijwilliger bij het Rode Kruis in Rotterdam.

Wesley M. Dekker BBA

Ontvang onze nieuwsbrief

Ontvang een of twee keer per maand onze nieuwsbrief in uw inbox. Het enige dat u hoeft te doen, is uw e-mailadres in te vullen. Uitschrijven kan uiteraard altijd.