Over Het Reputatiebureau

Als ondernemer bent u ijzersterk op uw vakgebied. En met uw kennis en kunde wilt u het leven van uw klanten steeds een stukje mooier maken. Dat is wat de meeste ondernemers iedere dag drijft.
Maar uw klant verwacht tegenwoordig steeds meer. En die gaan veel verder dan een goed product voor de juiste prijs. Alles tussen de eerste indruk en het laatste contactmoment speelt mee. En daar heeft u lang niet altijd kaas van gegeten.

U kunt bij Het Reputatiebureau terecht voor advies en hulp om uw klanten de topbeleving te geven die zij verwachten. Uw klanten zijn meer tevreden. Zij blijven langer klant en raden u in hun netwerk aan. En daarmee bouwt en behoudt u een een uitstekende reputatie onder uw doelgroep op.

De kracht van Het Reputatiebureau

De kracht van Het Reputatiebureau zit hem in de voor onze branche unieke aanpak. Waar veel van onze branchegenoten zich richten op communicatie en public relations, kijken wij vooral vanuit de organisatie. Hoe gaat u er nu voor zorgen, dat u de verwachtingen van uw klanten altijd in praktijk waar kunt maken?
Natuurlijk spelen communicatie en public relations daarin een belangrijke rol. Maar wij zijn juist heel goed om dat naadloos aan uw bedrijfsprocessen te laten aansluiten.

Dit biedt u twee grote voordelen. U krijgt altijd een compleet advies, waarin alle relevante onderdelen goed op elkaar aansluiten. En, ook niet onhandig, u kunt voor heel veel zakelijke vragen bij ons bureau terecht.

Wesley M. Dekker BBA, gespecialiseerd bedrijfsadviseur

Wesley M. Dekker BBAWesley M. Dekker (1989) studeerde Management, Economie & Recht aan de Hogeschool Rotterdam. Tijdens zijn studie liep bij stage bij DHL en Milgro en hij specialiseerde zich in consultancy en ondernemerschap.

Na zijn afstuderen begon hij zijn carrière bij Milgro. Hier werkte hij als medewerker Kwaliteit & Juridische zaken. In deze brede functie deed hij veel ervaringen op, waar hij nog steeds dagelijks dankbaar gebruik van maakt.
In 2014 besloot hij de sprong in het diepe te wagen. Dat jaar richtte hij zich volledig op zijn bedrijf en het ondernemerschap.

In de jaren die volgde, bouwde hij het bedrijf steeds verder uit. Hierdoor kan hij niet alleen vanuit zijn studie, maar ook vanuit zijn praktijkervaring helpen. Daarnaast vindt hij het belangrijk om een echt persoonlijke band met zijn cliënten op te bouwen. Hij kent de bedrijven en ondernemers die hij adviseert en groeit en met hen mee.