Wesley M. Dekker BBA

Aangenaam kennismaken. Mijn naam is Wesley M. Dekker BBA. Al van jongs af aan ben ik gefascineerd door bedrijven en wat er daar achter de schermen gebeurt. Hoe zorgen zij er toch voor, dat we “aan de voorkant” zoveel mooie en leuke dingen gebeuren? Daarbij hebben vooral pret- en themaparken mijn bijzondere interesse. Als kleine jongen zei ik al, dat ik graag directeur van een pretpark wilde worden.

Tot op de dag vandaag ben ik dan ook zo vaak als mogelijk in een pret- of themapark te vonden. Daarbij geniet ik van werkelijk alles: van de mooie of spannende attracties, de horeca, het personeel en mijn medebezoekers.

Daarnaast ben ik actief als vrijwilliger bij het Rode Kruis in Rotterdam. Daar ben ik in verschillende functies betrokken bij voornamelijk de eerste hulp op evenementen.

Mijn achtergrond en ervaring

Na het VMBO-t en de Havo heb ik Management, Economie en Recht gestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam. Een opleiding die me paste als een jas. En op de hogeschool voelde ik me als een vis in het water. En hoewel voorafgaand vooral de economische en juridische vakken me aanspraken, heeft vooral het management en het bedrijfskundige totaalplaatje me tijdens de studie gegrepen.
Ik liep stages bij DHL Supply Chain en Milgro B.V., waar in beide opdrachten een belangrijke rol was weggelegd voor kwaliteitsmanagement. Zo deed ik in korte tijd een berg ervaring over dit bijzondere vakgebied op.

Toen ik in 2012 afstudeerde, ging ik fulltime bij Milgro aan de slag. Daar was ik Medewerker Kwaliteit & Juridische zaken. Ook een functie waar ik veel waardevolle ervaringen in heb opgedaan.

Mijn drijfveren en visie in ondernemerschap

In Het Reputatiebureau kan ik veel van mijn passies kwijt en, wat het nog mooier maakt, samenbrengen. Mijn passie voor service, interesse in beleving en fascinatie voor “hoe bedrijven werken” smelten iedere dan in mijn werk samen. En daardoor kan ik anderen gelukkig maken met werk waar ik iedere dag gelukkig van wordt.

Geluk en geluksgevoel zijn voor mij de toverwoorden voor ondernemerschap. Natuurlijk moet een onderneming geld verdienen. En er is niets mis met veel geld verdienen. Maar ik zie winst als een gevolg, niet als doel. Mensen gelukkig maken, dat is het doel. En de (grote) winst komt vanzelf als je mensen gelukkig genoeg maakt om goed voor je diensten te betalen.

Je leest meer over mijn visie en de gedachte achter Het Reputatiebureau op de pagina over Het Reputatiebureau.

Wesley volgen?

Je kunt me het beste volgen via mijn LinkedIn-profiel.