Klantbeleving

Mensen baseren hun oordeel over uw bedrijf, op wat ze meemaken. En dat is dan ook waar ze in praktijk over praten. Wanneer om een referentie wordt gevraagd, refereert niemand naar uw reclamecampagne. Men refereert naar die prettige (of juist niet zo prettige) ervaring die ze met uw bedrijf hebben gehad.

Het Reputatiebureau helpt u bij het ontwerpen, implementeren en realiseren van de een onvergetelijke beleving, die de verwachtingen van uw klanten waar maakt en waar mogelijk zelfs overtreft.

Reputatiemanagement

Wat u kunt verwachten

De klantbeleving is een bijzonder breed begrip. Het begint met de verwachtingen die u vooraf schept, tot aan het debiteurenbeheer. En daar zitten vele andere bepalende factoren tussen.

Voor een optimale klantbeleving, en daarmee een optimale bedrijfsreputatie, is het belangrijk om zaken goed te organiseren. Wij helpen u bijvoorbeeld om:

  • uw processen optimaal te in te richten;
  • op een goede, effectieve en efficiënte manier te communiceren;
  • feedback over de beleving en uw reputatie te verzamelen;
  • uw organisatie aan te passen om de beleving verder te verbeteren.

Advies en ondersteuning

De basis van onze begeleiding bestaat uit bedrijfskundig advies. Maar we begrijpen maar al te goed, dat u daarna niet alles zelf wilt of kunt doen. Daarom steken we ook graag de handen uit de mouwen.

U kunt zelf bepalen waar u advies over wilt en waar u ook praktische ondersteuning voor wilt hebben. We kunnen u ondersteunen door zaken voor u te organiseren, documenten of te stellen of zelfs het ontwerp- of verandertraject te leiden.

Op projectbasis…

Uw klantbeleving eens goed neerzetten of optimaliseren? Dat kan natuurlijk prima op projectbasis. Met een concreet plan van aanpak en een overzichtelijke planning. Zo weet u steeds wat u kunt verwachten en waar u aan toe bent.

… of een abonnement

De wereld om u heen verandert snel. En daarmee ook de wensen, eisen en opvattingen van uw klanten. En daardoor is uw reputatie ook eigenlijk altijd “in beweging”.  Daarom wilt u uw klantbeleving doorlopend onderhouden. Voor een vast bedrag per maand hoeft u nooit om advies verlegen te zitten.

Staat de klant ook bij u centraal?

Dan helpen wij u graag het hem naar de zin te maken. U kunt natuurlijk altijd vrijblijvend kennismaken.  Abonneer u bijvoorbeeld kosteloos op onze nieuwsbrief, of bel of mail ons voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.