Je doelgroep vertrouwt in je bedrijf. Je hebt terugkerende klanten en loyale medewerkers en zij raden je producten, diensten en vacatures naar hartenlust aan. De mensen die dat horen komen graag met je praten, want een bekende heeft ze al enthousiast gemaakt. Dat wil toch eigenlijk iedere ondernemer?
Zo’n stevige reputatie vergt wel het nodige onderhoud. En misschien wil je er zelfs nog wel meer uithalen. Daar heb je een inspirerende visie en heldere strategie voor nodig, die je bedrijf past als een jas en die je stakeholders aanspreken.
Heb je een steuntje in de rug nodig? Laat je dan door Het Reputatiebureau adviseren of begeleiden. Met een advies krijg je de praktische handvatten en inzichten die je nodig hebt. Met begeleiding helpen we jouw en je team om samen iets fantastisch te creëren waar jullie allemaal enthousiast van worden.
Waar wil jij mee aan de slag?

WHY-discovery
Waarom bestaat het bedrijf? Waar staan jullie voor? Deze vragen lijken misschien een open deur. En we hebben vaak ook wel een idee. Maar hoe verwoord je het…
Je weet hoe waardevol de Golden Circle van Simon Sinek is. Tijdens de WHY-discovery gaan we op zoek naar jouw of jullie waarom, hoe en wat. Dat kan met jouw persoonlijk of met een team.
Missie schrijven
Om succesvol te zijn, moet je weten waar je heen wilt. Je hebt dus een duidelijke, inspirerende missie nodig. Dat is allang niet meer de taak van alleen de directeur. Je missie is veel sterker, als je deze met z’n allen maakt.
Stel, onder begeleiding van een bedrijfskundige, samen een missie op die je medewerkers, klanten en andere stakeholders inspireert.


Strategie bepalen
Vertaal je missie naar een bruikbare strategie. Behaal daarmee de doelen die voor jullie belangrijk zijn, op een manier die bij jullie past.
Laat je adviseren over jullie uitdagingen. Of laat je team begeleiden als jullie samen aan de strategie werken.
Processen en beleving
Tijd om alle voorbereidingen in praktijk te brengen. De beleving van je stakeholders is de kern van je reputatie. En die wordt, op haar beurt, weer opgebouwd uit verschillende bedrijfsprocessen.
Laat je team en jou begeleiden bij het vormgeven van de beleving en de bedrijfsprocessen die daarbij horen.
