Ondersteuning bieden we in verschillende vormen. Van het beantwoorden van korte vragen tot uitgebreide adviezen. En van het schrijven van een brief of andere korte tekst, tot het uitvoeren van uitgebreide onderzoeken.

We adviseren je daarbij over praktisch alle facetten die de beleving van je publiek beïnvloeden. Hieronder vind je een overzicht van onze expertisegebieden.

Reputatiestrategie

Bepaal je merkdoelen en maak een strategie om deze te bereiken.

Customer Journey

Bepaal de optimale “route” om je klant de beste beleving te geven.

Brand Awarness

Hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen je merk om de juiste redenen kennen?

Kwaliteitsmanagement

Hoe meet en garandeer je de kwaliteit van je diensten?

Procesmanagement

Hoe zorg je ervoor dat je bedrijfsprocessen effectief en efficiënt blijven?

Klacht- en feedbackmanagement

Hoe ga je het beste om met klachten en andere feedback?

Public Relations

Hoe bouw en onderhoud je een relatie met je (nieuwe) doelgroepen?

Marketing- en bedrijfscommunicatie

Hoe breng je jouw boodschap het beste over naar specifieke doelgroepen?

(Dreigende) reputatieschade

Hoe beperk je (dreigende) reputatie- en imagoschade?

Ondersteuning nodig?

Laat het ons weten en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.